Ixelles
Vast contract
69/83K€
Microsoft Dynamics 365 - Business Central
L'offre a été pourvue.
Découvrez nos offres similaires
De taken
Vandaag ben ik op zoek naar een Business Controller om zich aan te sluiten bij een snelgroeiend bedrijf in Brussels.
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamische en stimulerende omgeving? Neem dan gerust contact met mij op!
Waarom kiezen voor dit bedrijf?
Als top 5 speler in hun sector actief in Noord-Europa is dit bedrijf enorm aan het groeien.
- Sustainability : Een van hun projecten is om ecologische impact te verminderen, terwijl ze hun kwaliteitsnormen behouden.
- Dynamische cultuur – Werk in een stimulerende omgeving waar jouw bijdragen gewaardeerd worden en een echte impact hebben. Het bedrijf is sterk aan het groeien, wat zorgt voor gemotiveerde en ambitieuze medewerkers.
- Uitdagingen en groei – Stap uit je comfortzone en ga uitdagingen aan die je persoonlijke en professionele ontwikkeling bevorderen.
- Finance team – Sluit je aan bij een enthousiast team met een warme werk sfeer. Je zult direct rapporteren aan de Head of Controlling. Haar management style is flexibel, hardwerkend en positief.
Locatie: Brussels
Salaris: €5.000 – €6.000 bruto per maand
Voordelen:
- Wagen + Tank kaart
- 13e maand
- Fiets Leasing
- Hospitalisatie + Groeps verzekering
- GSM + Abonnement
- Maaltijdcheques (€8/dag)
- Mogelijkheid tot telewerk na de onboarding (2 dagen per week
Het gezochte profiel
Verantwoordelijkheden :
– Financiële Opvolging: financiële opvolging van de toegewezen business unit en projecten.
– Samenwerking & Synergie: werken met andere controllers en finance managers om synergie te creëren in de groepsrapportage.
– Operationele & Financiële Integratie: nauw samenwerken met projectmanagers en site managers om de bedrijfsactiviteiten te begrijpen en operationele informatie correct te vertalen naar financiële data.
– Joint Ventures: zorgen voor correcte financiële rapportering volgens de JV-overeenkomsten en deelnemen aan vergaderingen met partners.
– Financiële Analyse & Rapportage: maandelijkse cijfers analyseren, de juiste voorzieningen treffen en rapporten opstellen om een correct beeld te krijgen van de projectrendementen. De overheadkosten analyseren en garanderen dat de cijfers correct zijn.
– Budgettering & Forecasting: Opstellen van budgetten en financiële forecasts samen met de projectmanager.
– Winst- en Verliesbeheer (P&L): Beheren van de P&L-rekeningen van de entiteiten in samenwerking met de accountants.
– Audit & Compliance: Ondersteuning bij jaarlijkse audits en naleving van financiële voorschriften.
– Kostprijsanalyse: Opzetten van kostprijsanalyses in nauwe samenwerking met het tender- en calculatieteam.
– ERP- & Boekhoudsysteemintegratie: Ondersteuning bieden bij de implementatie en integratie van een nieuw boekhoud-/ERP-systeem.
Profiel :
– Teamspeler, leergierig en hands-on mentaliteit.
– Interesse in de constructie secteur.
– Proactief in het voorstellen van verbeteringen, zeer communicatief, open en deelt graag informatie.
– Kan zelfstandig werken, met een analytische en gestructureerde aanpak.
–Je spreekt Nederlands, Frans en Engels.
– Ervaring met Excel; kennis van Power BI is een pluspunt.
– Bachelor Degree in Finance, Business Management is een plus.
– Bij voorkeur ervaring met de integratie en implementatie van een ERP-systeem.